Splošni pogoji poslovanja

Spletno mesto trilukne.si je namenjeno predstavitvi in prodaji skodelic, krožnikov, skled in drugih keramičnih izdelkov pod imenom tri lukne. Splošne in ostale pogoje poslovanja kot ponudnik in upravljalec spletne strani določa Ana Haberman, samozaposlena v kulturi. Ponudnik je tudi proizvajalec izdelkov in odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji. Spletna trgovina posluje skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem spletne trgovine oziroma kupec v spletni trgovini trilukne.si. Prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila velja za pogodbo o nakupu in je uporabnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

PODATKI O PODJETJU

  • Polni naziv: Ana Haberman, samozaposlena v kulturi

  • Naslov: Golavabika 45, 2383 Šmartno pri Slovenj Gradcu

  • Davčna številka: 21463379 (podjetje ni zavezanec za DDV)

  • Matična številka: 2464314

  • E-pošta: info@trilukne.si

  • Telefon: (+386) 031 340 229

  • TRR: SI56 6100 0000 6338 036, Delavska hranilnica

CENE IN AŽURNOST PODATKOV

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, saj se spreminjajo v primeru posebnih ponudb in akcij. Izdelki s takšno ceno imajo omejeno veljavnost do dneva, določenega v posamezni akciji, oziroma do razprodaje zalog. Vse cene so v evrih in ne vsebujejo DDV na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost – Ana Haberman ni DDV zavezanec. Cena ne vključuje dostave. Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

NAKUPOVANJE

Vsak izdelek v spletni trgovini trilukne.si ima navedeno ime in opis izdelka, dimenzije ter ceno. S klikom na gumb »add to cart« se izbrana količina izdelkov doda v spletno košarico. Kupec lahko kadarkoli ureja stanje v košarici tako, da dodaja, odstranjuje ali spreminja količino naročenih izdekov.

Kupec se na naslednjo točko postopka premakne s klikom na gumb »proceed to check out«. Sledi vnos naslova za dostavo ter izbira plačilne metode. Potem ko ste vnesli podatke z dostavo in kolikor vaše naročilo presega 70€ lahko uporabite kodo “3LUKNE” za brezplačno dostavo po Sloveniji". Pri plačilih imate na voljo plačilo s kreditno kartico in uporabo storitve PayPal, ki vključuje tudi uporabo kreditne kartice. Pri izbiri storitve PayPal vas bo klik na gumb »NADALJUJTE NA PAYPAL« odpeljal na spletno stran PayPal, kjer boste sledili njihovim navodilom in plačali naročeno blago. Pri izbiri plačila s kreditno kartico se bo odprlo okence, kjer vpišete podatke o svoji kreditni kartici in potrdite nakup. Lahko, da bo vaša banka zahtevala dodatno potrditev za izvršitev nakupa. Morebitne preklice naročil lahko v roku ene ure od oddaje naročila sporočite na naslov info@trilukne.si.

PLAČEVANJE

V spletni trgovini trilukne.si sta omogočena dva načina plačevanja:

1.) Plačilo s kreditno kartico. Squarespace za varno spletno nakupovanje uporablja platformo Stripe, ki omogoča plačevanje z različnimi kreditnimi karticami.

2.) Plačilo preko plačinega sistema PayPal

DARILNI BONI
Darilni boni so plačilno sredstvo, ki se ga lahko uporabi za plačilo izdelkov izključno pri nakupu v spletni trgovini. Zneski darilnih bonov so določeni in sicer 25€, 50€, 75€ in 100€. Dariln bon je na voljo v digitalni obliki, ki ga posredujemo na izbran elektronski naslov. Bon predstavlja unikatna koda, ki se med zaključkom nakupa vnese v košarico, znesek nakupa pa se avtomatsko prilagodi. Darilnega bona ni možno zamenjati za denarno izplačilo. Za nakupe pod zneskom darilnega bona ne vračamo denarja. Veljavnost darilnega bona je označena na bonu. Darilni boni so prenosljivi. Možno je tudi vnovčenje bona za izdelke po naročilu.

DOSTAVA IN DOBAVNI ROKI

Dostava izdelkov iz spletne trgovine trilukne.si poteka v sodelovanjus Pošto Slovenije. Stroški pošiljanja na naslove v Sloveniji so odvisni od velikosti naročila. Informativni izračun dostave je naveden med postopkom nakupa pred njegovim zaključkom. Za naročila višja od 70€ je z vpisom kode “3LUKNE” dostava znotraj Slovenije brezplačna.

VRAČILO IN ZAMENJAVA BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema paketa. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@trilukne.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Ana Haberman, Golavabuka 45, 2383 Šmartno pri Slovenj Gradcu.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od nakupa s priporočeno pošto v originalni embalaži in pakiranju brez odkupnine.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ali artikel, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljno prodajo.

V primeru odstopa od pogodbe ponudnik najpozneje v osmih dneh po prejemu vrnjenega izdelka vrne vsa prejeta plačila. Trilukne.si vrne prejeta plačila potrošniku z nakazilom na potrošnikov tekoči račun, ki ga je le-ta navedel v obvestilu o odstopu od pogodbe oziroma na drug dogovorjen način.

REKLAMACIJE IN STVARNE NAPAKE

Za vse reklamacije nam pošljete e-mail. V primeru kakršnih koli težav z našimi izdelki, napačno dostavljeno pošiljko in v podobnih primerih vam bomo prisluhnili z vso pozornostjo. Potrudili se bomo, da rešimo vaše težave oziroma vam pomagamo z dodatnimi informacijami in napotki.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa k zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. (37. a člen ZVPot). Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake na blagu ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. (37.b člen ZVPot)

VARSTVO PODATKOV

Osebne podatke uporabnikov spletne trgovine www.trilukne.si varujemo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Podatke hranimo in uporabljamo izključno za izpolnjevanje naročil in pošiljanje novic ter jih v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim osebam.

Spletna stran www.trilukne.si samodejno zbira izključno neosebne podatke o uporabi spletnega mesta, kot so obiskanost strani, dnevno število obiskovalcev, časovno obdobje, v katerem se obiskovalci zadržijo na spletni strani ipd. Spletno mesto uporablja Googlovo storitev »Google Analytics«, ki je namenjena spremljanju in analiziranju obiska spletnega mesta. Kot pomoč pri analizi obiskanosti strani uporablja piškotke, ki izdajo podatke o vaši uporabi spletnega mesta, vključno z vašim IP naslovom.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Ana Haberman, samozaposlena v kulturi skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Ana Haberman, samozaposlena v kulturi kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

PRAVNO OBVESTILO 

Spletna trgovina trilukne.si in vsi podatki na njej (fotografije, grafike, vsebine) so predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletne strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru našega pisnega soglasja.

Šmartno pri Slovenj Gradcu, 7. 12. 2021